Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата загрява на място!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колата загрява на място!

    Здравейте, чакам си по светофарите днес и гледам стрелака на температурата е отишла на 100 градуса. Когато съм в движение се оправя, но на място почва да играе от 90 до 100. Помислих, че не ми се пуска първа скорост на вентилатора, но проверих и работи. За по-прегледно качвам и таблица. Някакви предположения какво се случва?
    Attached Files
    Alfa Romeo 166 3.2TI

  • #2
    Аз мисля, че няма място за притеснение. Понякога стрелката не показва вярно. Температурата, която отчита ECU - то си е в нормалните граници. Провери нивото на течността в казанчето, ако трябва долей и поизмий радиатора.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      То голям гърч в тоя Пловдив, днес вечерта и аз минах през града, ужас е, и моята ми направи впечатление че загря, нищо притеснително според мен.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Понякога това са първите признаци на заминаващ си термостат. Смени го, когато можеш. Нищо няма да загубиш. Не е скъп.

        Comment


        • #5
          Ако моторът загрява нормално бързо след студен старт,
          нищо няма да загуби, освен едни 80 лв. и една напълно излишна манипулация.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            100 градуса не са нормални при работа на място.

            Comment


            • #7
              Първа степен на вентилатора включва при 97. При това положение колко да не са нормални 100?

              Гледал ли си температурата, която мери ECU - то когато моторът работи намясто а стрелката стои закована на 90?

              95 - 101.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Така е, стрелката седи на 90 даже когато се пуска първата степен на вентилатора. Това го наблюдавах дълго време когато сменях резистора. Сега обаче реши да показва вярно и ми е странно как за 3 минути загря 3 пъти до 100. Това ли трябва да си подаря за черният петък https://www.autodoc.bg/behr-thermot-tronik/7008531
                Alfa Romeo 166 3.2TI

                Comment


                • #9
                  Не ме разбирай погрешно. Аз не казвам, че е непременно термостат. Просто на мен ми се е случвало при такива симптоми впоследствие да се окаже термостат. Но аз го смених, когато вече стрелката започна да минава над 105 градуса.Първоначално беше над 95, после 100. Може и така да си караш, изчакай, то ще си покаже.

                  Comment


                  • #10
                    Нещо не е наред, стрелката трябва да си седи забита на 90с независимо какво се случва с мотора. Почне ли да катери, някъде има проблем. А при температурите в момента просто абсурд.

                    Comment


                    • #11
                      Ако има нещо нередно, то е свързано със стрелката или с нейния сензор.

                      В температурата, която "вижда" ECU - то няма нищо нередно.
                      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:20.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Както еко ви каза, колата няма проблем със загряването, а евентуално само в показаното.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #13
                          Този филм съм го играл. Пробвай с измиване на радиаторите, ако не - нов радиатор.
                          Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                          Comment


                          • #14
                            Я за по-сигурно първо тури един термометър да разбереш кое лъже, после ще сменяш каквото трябва ако има нужда.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              Както еко ви каза, колата няма проблем със загряването, а евентуално само в показаното.
                              Не заблуждавайте хората. Не е вярно, че местенето на стрелката не е проблем, свързан с прегряването. Повтарям - това понякога е признак за заминаващ термостат. И лесно може да се провери дали е така: като започне стрелката да вдига над 90, пускаш парното на макс - ако е термостат или е свързано с реално покачване на температурата на двигателя, постепенно стрелката се връща на 90 градуса.

                              Но така само гадаем. Най-добре колегата да си направи диагностика и щателна проверка на датчици, радиатор и термостат.
                              Last edited by Love Italian cars; d.m.y г., 21:52.

                              Comment

                              Working...
                              X